Ελένη Ράντου: "Δεν υποκύπτω σε εκβιασμούς!"



1 comments
Γράφει η Ελένη Ράντου
Ναι, έκανα ένα έργο για το φόβο. Ναι, γράψαμε μια ιστορία που μιλά γι αυτό που
νοιώθουμε όλοι. Για τα κάγκελα που βάλλαμε στη ψυχή μας. Όχι για να προστατευθούμε.
Αλλά για να νοιώσουμε ελεύθεροι εκεί μέσα!!!!

Βρήκα ανθρώπους- συνεργάτες και μοιραστήκαμε αυτή την αγωνία. Τη δική μας αγωνία να
μη γίνουμε ξένοι μ εμάς τους ίδιους. Και κάθε μέρα η πραγματικότητα νοιώθω να έρχεται
να συναντάει αυτό το έργο.

Κάγκελα που μου βάζουν οι πολιτικοί στη ζωή μου, κάγκελα που μου βάζουν οι
ευρωπαίοι παράγοντες, κάγκελα που μου βάζουν ακόμα και τα σωματεία και οι διάφοροι
εργατοπατέρες.

Σκέφτομαι πως είμαι τυχερή. Ευτυχώς που υπάρχει φέτος στη ζωή μου αυτή η αχτίδα
δημιουργικής δραστηριότητας, ευτυχώς που υπάρχει αυτό το έργο και με κάνει να νοιώθω
ακόμα άνθρωπος με αξιοπρέπεια! Και με κάνει να νοιώθω ότι προσφέρω. Ότι μοιράζομαι
την αγωνία μου με άλλους.

Γύρω παντού εκβιασμοί. Γύρω παντού ταπείνωση .

Και φτάνει στο θέατρο μια επιστολή. Σάββατο πρωί. Αλλοίμονό σου αν δεν κλείσεις το
θέατρο Παρασκευή και Σάββατο. Κι άλλος εκβιασμός!

Αν δεν συμφωνήσεις θα απομονωθείς και θα τιμωρηθείς απ το λαό!!!!!!!!!!!!!!!


Που είσαι Βολταίρο να διαβάσεις!

Αλλοίμονό μου αν συνεχίσω να επικοινωνώ την αγωνία μου; Αλλοίμονό μου αν δε βάλλω
λουκέτο και δεν κάτσω στο καναπέ μου να βλέπω εικόνες τρόμου στη τηλεόραση;

Αλλοίμονό μου αν δεν μπω στο κοπάδι και τολμήσω να έχω γνώμη;

Ναι έχω γνώμη. Δε θέλω σε κάθε απεργία να μην κάνω τίποτα που να έχει αποτέλεσμα.
Θέλω να κάνω κάτι. Να παίζω με ελεύθερη είσοδο για ανέργους για παράδειγμα. Αυτό
θα κάνω στην επόμενη απεργία σας. Θα κάνω το θέατρο κοινωνό του προβλήματος. Το
θέατρο δεν είναι διακοσμητική πολυτέλεια.  
Είναι πράξη αντίστασης. Εγώ εκεί έμαθα να
αντιστέκομαι.

Το θέατρο άλλωστε λειτουργεί χωρίς να εμποδίζει κανέναν να βγει στους δρόμους και να
διαδηλώσει.


Σε έναν κλάδο όπως είναι ο πολιτισμός κανένας απολίτιστος δεν μπορεί να σου πει
με τέτοιο τρόπο τι να κάνεις. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος διαμαρτυρίας που να έχει
επιτέλους ένα παραπάνω νόημα απ αυτό που δίνουν τα κανάλια στα δελτία ειδήσεων,
που καραδοκούν σαν τα κοράκια μήπως και έχουνε εικόνες συμπλοκών και ανεβάσουν τη
τηλεθέαση τους.

1 comments:

katerina at: 18 February 2012 at 05:25 said...

Ποιός έστειλε την επιστολή?

Post a Comment

newer post older post