Ελένη Ράντου: «Τις προάλλες βρήκα το αυτοκίνητο μου σπασμένο και δεν σοκαρίστηκα»



0 comments
Σε παλαιότερη συνέντευξη της η Ελένη Ράντου είχε δηλώσει πως όταν η...
κόρη της ήταν μικρή δεν φοβόταν και ότι ενώ τα περισσότερα παιδιά τρομοκρατούνταν όταν οι γονείς μιλούσαν για τον κακό λύκο, εκείνη ήθελε να τον γνωρίσει.
«Δυστυχώς στην εποχή μας, όπως έλεγε και ο Μάνος Χατζηδάκις, συνηθίσαμε τον φόβο και τώρα πια φοβόμαστε και το αρνί και τον λύκο», λέει ενώ περιγράφει: «Τις προάλλες βρήκα το αυτοκίνητο μου σπασμένο και δεν σοκαρίστηκα. Ίσα ίσα που είπα από μέσα μου 'δόξα τω Θεώ, που δεν ήμουν μπροστά για να σπάσουν κι εμένα'. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι ο τόπος αυτός δεν με χωράει. Όταν όμως είδα την κόρη μου να κλαίει μπροστά στο ενδεχόμενο ότι το δημόσιο μουσικό σχολείο της θα κλείσει, αυτό με κινητοποίησε και τα άρχισα να το σκέφτομα黨, καταλήγει στο περιοδικό Ok.

0 comments:

Post a Comment

newer post older post